HitDieta
niskokaloryczna dieta 1000 kcal jest dedykowana osobom borykającym się z nadmiarem kilogramów, który muszą szybko zwalczyć.
niskokaloryczna dieta 1200 kcal dedykowana jest osobom z nadwagą lub otyłością.
dieta 1500 kcal przeznaczona jest dla osób borykających się z problemem nadwagi lub otyłości.
dieta 2000 kcal jest dedykowana dla osób z normalną masą ciała, którą chcą utrzymać.
dieta 2500 kcal przeznaczona jest dla osób aktywnych fizycznie z normalną masą ciała.
opiera się na ograniczeniu do posiłków składających się z łatwo przyswajalnych węglowodanów.
dedykowana dla osób, które chcą ograniczyć jadłospis do posiłków pochodzenia roślinnego.

Menu dieta 2000 kcal- przykładowe menu

To wariant dla osób, które nie mają problemu z wagą i chcą utrzymać masę swojego ciała na obecnym poziomie. Dzienny jadłospis zapewnia odpowiednią ilość składników odżywczych, które pozytywnie wpływają na samopoczucie każdego człowieka. Dieta ta będzie również skutecznym i bezpiecznym sposobem na odchudzanie dla osób z otyłością III stopnia. Wybierając ten wariant cateringu stawiasz na zdrowie i zapewniasz sobie odpowiednią ilość energii na cały dzień.

  PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
śniadanie

Pumpernikiel z kruchą wędliną drobiową, serkiem ziołowym, roszponką i paseczkami zielonego ogórka

Serek wiejski z wiórkami rzodkiewki, kiełkami i pieczywem typu WASA

Plastry chudego pasztetu drobiowego podane z pomidorkami koktajlowymi i bułeczką sezamową

Roladki z gotowanej szynki nadziewane pastą paprykową podane z cząstkami pomidora i ziołowym pieczywem pełnoziarnistym

Plasterki polędwicy sopockiej podane z ziołowymi grzankami, młodą rukolą i cząstkami świeżych warzyw

Jajecznica ze szczypiorkiem podana ze świeżymi warzywami i pieczywem pełnoziarnistym

Razowa bułeczka z pastą łososiową i cząstki ogórka konserwowego

II śniadanie

Soczyste kawałeczki melona z owocami granatu posypane pieczonymi pestkami dyni

Pianka jogurtowa ze świeżym ananasem

Koktajl ze świeżych owoców południowych z siemieniem lnianym

Plastry świeżego arbuza i melona

Jogurt grejfrutowy z zieloną herbatą i płatkami kukurydzianymi

Gęsty jogurt malinowo- jagodowy z musli tropikalnym

Aksamitny jogurt morelowy z dodatkiem suszonej żurawiny

obiad

Duszone pałki z kurczaka w sosie własnym podane z białą kaszą gryczaną i kalafiorem romanesco

Roladki drobiowe nadziewane serem mozarella podane z ryżem tricolor i brokułem z pary

Ziołowy grillowany schab z dodatkiem kaszy jaglanej i mizerii jogurtowej

Gulasz wieprzowy z pieczarkami podany z mini kluseczkami śląskimi i surówką z ogórków kiszonych

Pieczony dorsz w sosie ziołowym podany z ryżem jaśminowym i mixem sałat skropionym sosem vinegret

Kotlecik z mielonej wołowiny i marchewki z dodatkiem peree z soczewicy i bukietu kolorowych warzyw

Pieczona pierś z kurczaka w sosie orzechowym z kaszą gryczaną i mixem warzyw strączkowych

podwieczorek

Mus banan- jabłko- kiwi z pistacjami

Kisiel truskawkowy z otrębami i kiwi

Cynamonowe ptasie mleczko z pełnoziarnistymi herbatnikami

Owsiane placuszki z dodatkiem pieczonego jabłka

Zapiekane banany z cząstkami świeżej mandarynki

Cząstki świeżej śliwki polane sosem miodowym

Babeczka z nadzieniem migdałowym i wisienką

kolacja

Makaron pełnoziarnisty z chudym białym serem i malinami

Blanszowana cukinia z sadzonym jajkiem i paseczkami kolorowej papryki

Plastry chudego indyka z cząstkami brzoskwiń i żurawiną podane na zielonej sałacie

Barszczyk czerwony z razowymi pasztecikami nadziewanymi kapustą i grzybami

Dietetyczna lasagne z mięsem indyczym z dodatkiem sałatki z cukinii

Sałatka z liści świeżego szpinaku, kurczaka i czerwonej papryki z sosem chrzanowym i pieczywem chrupkim

Zapiekanka ziemniaczano- brokułowa z delikatnym sosem czosnkowym

 

projekt i budowa serwisu - hgp.pl studio graficzne