HitDieta
niskokaloryczna dieta 1000 kcal jest dedykowana osobom borykającym się z nadmiarem kilogramów, który muszą szybko zwalczyć.
niskokaloryczna dieta 1200 kcal dedykowana jest osobom z nadwagą lub otyłością.
dieta 1500 kcal przeznaczona jest dla osób borykających się z problemem nadwagi lub otyłości.
dieta 2000 kcal jest dedykowana dla osób z normalną masą ciała, którą chcą utrzymać.
dieta 2500 kcal przeznaczona jest dla osób aktywnych fizycznie z normalną masą ciała.
opiera się na ograniczeniu do posiłków składających się z łatwo przyswajalnych węglowodanów.
dedykowana dla osób, które chcą ograniczyć jadłospis do posiłków pochodzenia roślinnego.

Menu dieta 2500 kcal - przykładowe menu

Jadłospis stworzony dla osób aktywnych fizycznie, które nie mają problemu z otyłością czy nadwagą. Stawiając na ten wariant cateringu zyskujesz 2500 kalorii dziennie podanych w postaci 5 przepysznych, zróżnicowanych potraw, gwarantujących zdrowie i dobre samopoczucie. Jest doskonałym dopełnieniem codziennych ćwiczeń i ułatwia zbudowanie masy mięśniowej dla osób, które regularnie trenują, ale nie mają czasu, by samodzielnie przygotowywać sobie każdy posiłek.

  PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
śniadanie

Jajko na twardo z lekkim sosem majonezowym podane z marynowanym patisonem i bułeczką graham

Różyczki pieczonej szynki z indyka, mini sałatka z kukurydzy, kiełki lucerny i pieczywo pełnoziarniste

Pełnoziarniste tosty z serkiem śmietankowym i gotowaną szynką podane z paseczkami kolorowej papryki

Pełnoziarniste tartinki z wędzonym łososiem i serkiem śmietankowym ze świeżym ogórkiem i kiełkami słonecznika

Plasterki gotowanej szynki z kiełkami rzodkiewki, ogóreczkiem konserwowym i pieczywem żytnim

Pasztecik cielęcy z suszoną śliwką podany na sałacie lodowej z ogóreczkiem małosolnym i pieczywem pełnoziarnistym

Razowe placuszki warzywne z dipem jogurtowo- chili

II śniadanie

Jogurt naturalny z crunchy sezamowym i pestkami słonecznika

Płatki owsiane na mleku z rodzynkami

Kefir z suszonym jabłkiem i musli orzechowym

Koktajl truskawkowo-bananowy ze świeżą miętą

Maślanka brzoskwiniowa z granulowanymi otrębami żurawinowymi i siemieniem lnianym

Jogurt grecki z suszoną papają i musem malinowym

Szaszłyki z kolorowych winogron oblane delikatną gorzką czekoladą

obiad

Roladki z indyka faszerowane szpinakiem, z dodatkiem ryżu brązowego i młodej kapusty z koperkiem

Schab nadziewany suszoną śliwką z dodatkiem kaszy pęczak i surówki z kolorowej kapusty

Aromatyczne polędwiczki wieprzowe podane z peree kalafiorowym i pieczoną cukinią

Zraziki wołowe z delikatnym sosem grzybowym podane z makaronem razowym i cząstkami pomidora z cebulką

Dorsz z warzywami po grecku, ryż basmati i sałatka z sałaty lodowej, papryki i ogórka z sosem vinegret

Potrawka z kurczaka i warzyw podana z makaronem sojowym i surówką z kapusty pekińskiej, ananasa i brzoskwini

Filet z kurczaka nadziewany serem i pieczarkami z pieczonymi łodeczkami ziemniaczanymi i sałatą masłową z jogurtowym sosem

podwieczorek

Sałatka owocowa z melonem i ananasem polana sosem malinowym

Budyń śmietankowy z całymi wiśniami i sosem owocowym

Krem jogurtowy ze świeżymi owocami granatu i mango

Kruche babeczki z kremem waniliowym i świeżymi borówkami

Mus bananowy z cząstkami kiwi i pistacjami

Sałatka z owoców cytrusowych z orzechami włoskimi

Dietetyczna szarlotka z cynamonem

kolacja

Mix sałat z nitkami żółtego sera ze świeżym ogórkiem, pomidorkiem i papryką z dodatkiem prażonych pestek dyni i sosu tysiąca wysp

Zupa krem brokułowa z dodatkiem grzanek ziołowych

Dietetyczne krokieciki tatarskie podane na liściach rukoli

Sałatka z wędzoną szynką, selerem naciowym, cząstkami jabłka i ananasa z sosem czosnkowym

Sałatka makaronowa z pieczarkami i tuńczykiem z dodatkiem cebulki i czerwonej papryki

Lasagne szpinakowa z białym serem i czarnymi oliwkami

Sałatka cezar z kurczakiem, świeżymi warzywami i dipem jogurtowo- szczypiorkowym

 

projekt i budowa serwisu - hgp.pl studio graficzne