HitDieta
niskokaloryczna dieta 1000 kcal jest dedykowana osobom borykającym się z nadmiarem kilogramów, który muszą szybko zwalczyć.
niskokaloryczna dieta 1200 kcal dedykowana jest osobom z nadwagą lub otyłością.
dieta 1500 kcal przeznaczona jest dla osób borykających się z problemem nadwagi lub otyłości.
dieta 2000 kcal jest dedykowana dla osób z normalną masą ciała, którą chcą utrzymać.
dieta 2500 kcal przeznaczona jest dla osób aktywnych fizycznie z normalną masą ciała.
opiera się na ograniczeniu do posiłków składających się z łatwo przyswajalnych węglowodanów.
dedykowana dla osób, które chcą ograniczyć jadłospis do posiłków pochodzenia roślinnego.

Menu dieta wegetariańska 1200 kcal - przykładowe menu

Wbrew obiegowej opinii jadłospis pozbawiony mięsa może być stosowany przez większość osób. Niskokaloryczna dieta wegetariańska obfituje w warzywa, białko roślinne, nabiał i zdrowe tłuszcze, które dostarczają wszystkie wartości odżywcze.

Proponowany na tej stronie catering dietetyczny bez mięsa został stworzony z myślą o osobach, które się odchudzają z powodu nadwagi lub otyłości.

Zachęcamy do zapoznania się z przykładowym menu, które umieściliśmy poniżej. Jak łatwo można zauważyć, dostarczane przez naszą firmę niskokaloryczne menu wegetariańskie zawiera ryby, warzywa, nabiał, zboża oraz owoce. Podczas tworzenia cateringu czasami wykorzystywane są produkty odzwierzęce, takie jak serek waniliowy czy kefir naturalny, ale czasami dostarczamy jedzenie na bazie składników wegańskich, takich jak tofu czy parówki sojowe.

  PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
śniadanie

Parówki sojowe podane na sałacie rzymskiej z cząstkami pomidora i bułeczką żytnią

Różyczki z wędliny sojowej faszerowane kiełkami z dodatkiem sałatki z kukurydzy i pieczywa chrupkiego

Roladki żółtego sera z pomidorkami koktajlowymi na sałacie lodowej z dodatkiem pieczywa pełnoziarnistego

Kanapeczka razowa z serkiem śmietankowym, paseczkami czerwonej papryki i kiełkami słonecznika

Pasta jajeczno- szczypiorkowa z cząstkami świeżych warzyw i bułeczką dyniową

Sałatka jarzynowa podana na sałacie masłowej z pieczywem razowym

Plastry wędzonego łososia ze świeżymi warzywami i pieczywem pełnoziarnistym

II śniadanie

Kefir naturalny z kawałeczkami suszonej figi

Kaszka manna na mleku ze świeżą żurawiną

Serek waniliowy z cząstkami mandarynek

Płatki ryżowe na mleku ze świeżymi wiśniami posypany skruszonymi orzechami włoskimi

Plasterki chudego białego sera z niskosłodzoną konfiturą pomarańczową

Mleczko sojowe z musli orzechowym

Maślanka z kawałkami świeżych malin i chrupkami orkiszowymi

obiad

Grillowane bakłażany z serem mozarella i pomidorami, z dodatkiem ryżu jaśminowego i surówki z kapusty pekińskiej

Gołąbki wegetariańskie z kaszą pęczak w sosie pomidorowym i surówka z marchwii i selera

Aromatyczny gulasz sojowy z dodatkiem ogórka konserwowego i papryki, kasza gryczana i surówka z marchewki i jabłka

Pełnoziarniste penne z pastą pomidorowo- ziołową i surówką z białej kapusty i marchwii

Dorsz w panierce razowej z pieczonymi w ziołach ziemniaczkami i surówką z kiszonej kapusty

Duszona kalarepa polana sosem śmietanowym z brązowym ryżem i bukietem kolorowych warzyw

Aromatyczna potrawka chińska z kaszą kus- kus i mixem sałat skropionym vinegretem

podwieczorek

Cząstki brzoskwiń z kremowym sosem jogurtowo- truskawkowym

Świeże cząstki kiwi posypane sezamem

Owocowe szaszłyki

Gałązki ciemnych winogron

Mus bananowy z herbatnikami pełnoziarsnistymi

Cząstki świeżych warzyw z dipem jogurtowo- koperkowym

Delikatny biszkopt z kremem jogurtowo- migdałowym i świeżymi morelami

kolacja

Pieczone plasterki cukinii zapiekane z pomidorami i ziołami

Pełnoziarniste naleśniki ze szpinakiem

Mix sałat z wędzonym tofu, świeżymi warzywami i dipem czosnkowym

Sałatka brokułowa z serem feta, papryką i kukurydzą

Zupa krem z dynii z odrobiną groszku dyniowego

Zapiekanka warzywna z dodatkiem tofu

Pieczona cukinia czosnkowa z paseczkami zielonego ogórka

 

projekt i budowa serwisu - hgp.pl studio graficzne