HitDieta
niskokaloryczna dieta 1000 kcal jest dedykowana osobom borykającym się z nadmiarem kilogramów, który muszą szybko zwalczyć.
niskokaloryczna dieta 1200 kcal dedykowana jest osobom z nadwagą lub otyłością.
dieta 1500 kcal przeznaczona jest dla osób borykających się z problemem nadwagi lub otyłości.
dieta 2000 kcal jest dedykowana dla osób z normalną masą ciała, którą chcą utrzymać.
dieta 2500 kcal przeznaczona jest dla osób aktywnych fizycznie z normalną masą ciała.
opiera się na ograniczeniu do posiłków składających się z łatwo przyswajalnych węglowodanów.
dedykowana dla osób, które chcą ograniczyć jadłospis do posiłków pochodzenia roślinnego.

Menu dieta wegetariańska - przykładowe menu

Tworząc naszą ofertę pomyśleliśmy również o osobach, które z różnych powodów postanowiły wyeliminować ze swojego jadłospisu mięso. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Dietetycznego wegetarianizm jest całkowicie bezpiecznym sposobem żywienia, a dodatkowo może znacznie poprawić stan zdrowia osób z podwyższonym cholesterolem, chorobami serca czy otyłością. Ułożona przez nas dieta wegetariańska została odpowiednio zbilansowana i dostarcza wszystkich niezbędnych dla zdrowia składników odżywczych.

  PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
śniadanie

Parówki sojowe podane na sałacie rzymskiej z cząstkami pomidora i bułeczką żytnią

Różyczki z wędliny sojowej faszerowane kiełkami z dodatkiem sałatki z kukurydzy i pieczywa chrupkiego

Roladki żółtego sera z pomidorkami koktajlowymi na sałacie lodowej z dodatkiem pieczywa pełnoziarnistego

Kanapeczka razowa z serkiem śmietankowym, paseczkami czerwonej papryki i kiełkami słonecznika

Pasta jajeczno- szczypiorkowa z cząstkami świeżych warzyw i bułeczką dyniową

Sałatka jarzynowa podana na sałacie masłowej z pieczywem razowym

Plastry wędzonego łososia ze świeżymi warzywami i pieczywem pełnoziarnistym

II śniadanie

Kefir naturalny z kawałeczkami suszonej figi

Kaszka manna na mleku ze świeżą żurawiną

Serek waniliowy z cząstkami mandarynek

Płatki ryżowe na mleku ze świeżymi wiśniami posypany skruszonymi orzechami włoskimi

Plasterki chudego białego sera z niskosłodzoną konfiturą pomarańczową

Mleczko sojowe z musli orzechowym

Maślanka z kawałkami świeżych malin i chrupkami orkiszowymi

obiad

Grillowane bakłażany z serem mozarella i pomidorami, z dodatkiem ryżu jaśminowego i surówki z kapusty pekińskiej

Gołąbki wegetariańskie z kaszą pęczak w sosie pomidorowym i surówka z marchwii i selera

Aromatyczny gulasz sojowy z dodatkiem ogórka konserwowego i papryki, kasza gryczana i surówka z marchewki i jabłka

Pełnoziarniste penne z pastą pomidorowo- ziołową i surówką z białej kapusty i marchwii

Dorsz w panierce razowej z pieczonymi w ziołach ziemniaczkami i surówką z kiszonej kapusty

Duszona kalarepa polana sosem śmietanowym z brązowym ryżem i bukietem kolorowych warzyw

Aromatyczna potrawka chińska z kaszą kus- kus i mixem sałat skropionym vinegretem

podwieczorek

Cząstki brzoskwiń z kremowym sosem jogurtowo- truskawkowym

Świeże cząstki kiwi posypane sezamem

Owocowe szaszłyki

Gałązki ciemnych winogron

Mus bananowy z herbatnikami pełnoziarsnistymi

Cząstki świeżych warzyw z dipem jogurtowo- koperkowym

Delikatny biszkopt z kremem jogurtowo- migdałowym i świeżymi morelami

kolacja

Pieczone plasterki cukinii zapiekane z pomidorami i ziołami

Pełnoziarniste naleśniki ze szpinakiem

Mix sałat z wędzonym tofu, świeżymi warzywami i dipem czosnkowym

Sałatka brokułowa z serem feta, papryką i kukurydzą

Zupa krem z dynii z odrobiną groszku dyniowego

Zapiekanka warzywna z dodatkiem tofu

Pieczona cukinia czosnkowa z paseczkami zielonego ogórka

 

projekt i budowa serwisu - hgp.pl studio graficzne