Dieta 2000 kcal

Menu dieta 2000 kcal – przykładowe menu

To wariant dla osób, które nie mają problemu z wagą i chcą utrzymać masę swojego ciała na obecnym poziomie. Dzienny jadłospis zapewnia odpowiednią ilość składników odżywczych, które pozytywnie wpływają na samopoczucie każdego człowieka. Dieta ta będzie również skutecznym i bezpiecznym sposobem na odchudzanie dla osób z otyłością III stopnia. Wybierając ten wariant cateringu stawiasz na zdrowie i zapewniasz sobie odpowiednią ilość energii na cały dzień.

Śniadanie
Pumpernikiel z kruchą wędliną drobiową, serkiem ziołowym, roszponką i paseczkami zielonego ogórka.

II śniadanie
Soczyste kawałeczki melona z owocami granatu posypane pieczonymi pestkami dyni.

Obiad
Duszone pałki z kurczaka w sosie własnym podane z białą kaszą gryczaną i kalafiorem romanesco.

Podwieczorek
Mus banan- jabłko- kiwi z pistacjami.

Kolacja
Makaron pełnoziarnisty z chudym białym serem i malinami.

Śniadanie
Serek wiejski z wiórkami rzodkiewki, kiełkami i pieczywem typu WASA.

II Śniadanie
Pianka jogurtowa ze świeżym ananasem.

Obiad
Roladki drobiowe nadziewane serem mozarella podane z ryżem tricolor i brokułem z pary.

Podwieczorek
Kisiel truskawkowy z otrębami i kiwi.

Kolacja
Blanszowana cukinia z sadzonym jajkiem i paseczkami kolorowej papryki.

Śniadanie
Plastry chudego pasztetu drobiowego podane z pomidorkami koktajlowymi i bułeczką sezamową.

II Śniadanie
Koktajl ze świeżych owoców południowych z siemieniem lnianym.

Obiad
Ziołowy grillowany schab z dodatkiem kaszy jaglanej i mizerii jogurtowej.

Podwieczorek
Cynamonowe ptasie mleczko z pełnoziarnistymi herbatnikami.

Kolacja
Plastry chudego indyka z cząstkami brzoskwiń i żurawiną podane na zielonej sałacie.

Śniadanie
Roladki z gotowanej szynki nadziewane pastą paprykową podane z cząstkami pomidora i ziołowym pieczywem pełnoziarnistym.

II Śniadanie 
Plastry świeżego arbuza i melona.

Obiad
Gulasz wieprzowy z pieczarkami podany z mini kluseczkami śląskimi i surówką z ogórków kiszonych.

Podwieczorek
Owsiane placuszki z dodatkiem pieczonego jabłka.

Kolacja
Barszczyk czerwony z razowymi pasztecikami nadziewanymi kapustą i grzybami.

Śniadanie
Plasterki polędwicy sopockiej podane z ziołowymi grzankami, młodą rukolą i cząstkami świeżych warzyw.

II Śniadanie
Jogurt grejfrutowy z zieloną herbatą i płatkami kukurydzianymi.

Obiad
Pieczony dorsz w sosie ziołowym podany z ryżem jaśminowym i mixem sałat skropionym sosem vinegret.

Podwieczorek
Zapiekane banany z cząstkami świeżej mandarynki.

Kolacja
Dietetyczna lasagne z mięsem indyczym z dodatkiem sałatki z cukinii.

Śniadanie
Jajecznica ze szczypiorkiem podana ze świeżymi warzywami i pieczywem pełnoziarnistym

II Śniadanie
Gęsty jogurt malinowo- jagodowy z musli tropikalnym.

Obiad
Kotlecik z mielonej wołowiny i marchewki z dodatkiem peree z soczewicy i bukietu kolorowych warzyw.

Podwieczorek
Cząstki świeżej śliwki polane sosem miodowym.

Kolacja
Sałatka z liści świeżego szpinaku, kurczaka i czerwonej papryki z sosem chrzanowym i pieczywem chrupkim.

Śniadanie
Razowa bułeczka z pastą łososiową i cząstki ogórka konserwowego.

II Śniadanie 
Aksamitny jogurt morelowy z dodatkiem suszonej żurawiny.

Obiad
Pieczona pierś z kurczaka w sosie orzechowym z kaszą gryczaną i mixem warzyw strączkowych.

Podwieczorek
Babeczka z nadzieniem migdałowym i wisienką.

Kolacja
Zapiekanka ziemniaczano- brokułowa z delikatnym sosem czosnkowym.

Utrzymanie wagi

Bez wzmacniaczy smaku

Witaminy i minerały

hitdieta

Nasze diety dowozimy w całej Warszawie i okolicy. Jedz zdrowo i smacznie z hit dietą!

DIETA NA TELEFON

Zamów swój zestaw już teraz!

+48 22 290 68 68