Dieta 2500 kcal

Menu dieta 2500 kcal – przykładowe menu

Jadłospis stworzony dla osób aktywnych fizycznie, które nie mają problemu z otyłością czy nadwagą. Stawiając na ten wariant cateringu zyskujesz 2500 kalorii dziennie podanych w postaci 5 przepysznych, zróżnicowanych potraw, gwarantujących zdrowie i dobre samopoczucie. Jest doskonałym dopełnieniem codziennych ćwiczeń i ułatwia zbudowanie masy mięśniowej dla osób, które regularnie trenują, ale nie mają czasu, by samodzielnie przygotowywać sobie każdy posiłek.

Śniadanie
Plasterki gotowanej szynki z kiełkami rzodkiewki, ogóreczkiem konserwowym i pieczywem żytnim.

II śniadanie
Maślanka brzoskwiniowa z granulowanymi otrębami żurawinowymi i siemieniem lnianym.

Obiad
Dorsz z warzywami po grecku, ryż basmati i sałatka z sałaty lodowej, papryki i ogórka z sosem vinegret.

Podwieczorek
Mus bananowy z cząstkami kiwi i pistacjami.

Kolacja
Sałatka makaronowa z pieczarkami i tuńczykiem z dodatkiem cebulki i czerwonej papryki.

Śniadanie
Różyczki pieczonej szynki z indyka, mini sałatka z kukurydzy, kiełki lucerny i pieczywo pełnoziarniste.

II Śniadanie
Płatki owsiane na mleku z rodzynkami.

Obiad
Schab nadziewany suszoną śliwką z dodatkiem kaszy pęczak i surówki z kolorowej kapusty.

Podwieczorek
Budyń śmietankowy z całymi wiśniami i sosem owocowym.

Kolacja
Zupa krem brokułowa z dodatkiem grzanek ziołowych.

Śniadanie
Pełnoziarniste tosty z serkiem śmietankowym i gotowaną szynką podane z paseczkami kolorowej papryki.

II Śniadanie
Kefir z suszonym jabłkiem i musli orzechowym.

Obiad
Aromatyczne polędwiczki wieprzowe podane z peree kalafiorowym i pieczoną cukinią.

Podwieczorek
Krem jogurtowy ze świeżymi owocami granatu i mango.

Kolacja
Dietetyczne krokieciki tatarskie podane na liściach rukoli.

Śniadanie
Pełnoziarniste tartinki z wędzonym łososiem i serkiem śmietankowym ze świeżym ogórkiem i kiełkami słonecznika.

II Śniadanie 
Koktajl truskawkowo-bananowy ze świeżą miętą.

Obiad
Zraziki wołowe z delikatnym sosem grzybowym podane z makaronem razowym i cząstkami pomidora z cebulką.

Podwieczorek
Kruche babeczki z kremem waniliowym i świeżymi borówkami.

Kolacja
Sałatka z wędzoną szynką, selerem naciowym, cząstkami jabłka i ananasa z sosem czosnkowym.

Śniadanie
Cząstki jajka w sosie szczypiorkowym, kawałki pomidora, rukola i pieczywo pełnoziarniste.

II Śniadanie
Plastry chudego sera białego z odrobiną miodu lipowego.

Obiad
Łosoś w panierce razowej podany na bukiecie warzyw z surówką z selera.

Podwieczorek
Budyń malinowy na mleku sojowym z prażonymi płatkami migdałów.

Kolacja
Kolorowa sałatka szopska.

Śniadanie
Pasztecik cielęcy z suszoną śliwką podany na sałacie lodowej z ogóreczkiem małosolnym i pieczywem pełnoziarnistym.

II Śniadanie
Jogurt grecki z suszoną papają i musem malinowym.

Obiad
Potrawka z kurczaka i warzyw podana z makaronem sojowym i surówką z kapusty pekińskiej, ananasa i brzoskwini.

Podwieczorek
Sałatka z owoców cytrusowych z orzechami włoskimi.

Kolacja
Lasagne szpinakowa z białym serem i czarnymi oliwkami.

Śniadanie
Razowe placuszki warzywne z dipem jogurtowo- chili.

II Śniadanie 
Szaszłyki z kolorowych winogron oblane delikatną gorzką czekoladą.

Obiad
Filet z kurczaka nadziewany serem i pieczarkami z pieczonymi łodeczkami ziemniaczanymi i sałatą masłową z jogurtowym sosem.

Podwieczorek
Dietetyczna szarlotka z cynamonem.

Kolacja
Sałatka cezar z kurczakiem, świeżymi warzywami i dipem jogurtowo- szczypiorkowym.

Prawidłowa waga

Bez wzmacniaczy smaku

Witaminy i minerały

hitdieta

Nasze diety dowozimy w całej Warszawie i okolicy. Jedz zdrowo i smacznie z hit dietą!

DIETA NA TELEFON

Zamów swój zestaw już teraz!

+48 22 290 68 68