Dieta dla Sportowca

2500-3500 kcal

2500, 3000, 3500 kcal

Dieta Dla Sportowca

Co wyróżnia dietę?

 

Dietę sportową zalecamy dla osób ze zwiększoną aktywnością fizyczną.  Ponadto charakteryzuje się zwiększoną kalorycznością wszystkich posiłków.

Jest to dieta wysokobiałkowa, w której zwiększamy ilość produktów nabiałowych oraz mięsnych, co wpływa korzystnie na przyrost tkanki mięśniowej, przy czym nie rezygnujemy z węglowodanów, które pojawią się w postaci różnego rodzaju kasz, pieczywa, makaronów, ryżu czy płatków.

Oczywiście w diecie tej nie zapominamy o owocach i warzywach, gdyż sportowcy powinni dostarczać swojemu organizmowi witaminy i minerały.

Catering dietetyczny dla sportowców – kto powinien go rozważyć?

Każda dieta ma swoją specyfikę i służy odmiennym celom. Dieta dla sportowca kojarzy się nam z bardzo zdrowym sposobem żywienia, jednak czy naprawdę każdy może zacząć z niej korzystać? Sprawdźmy, bo odpowiedź okazuje się niejednoznaczna!

Dużo produktów, dużo kalorii

Mogłoby się wydawać, że dieta oparta na dużej liczbie (pomiędzy 2500 a 3500 kalorii), lecz dostarczanych organizmowi w sposób urozmaicony i zrównoważony będzie idealna niemal dla każdego; tak niestety nie jest. Spożywając taką ilość kcal, musimy się intensywnie ruszać – trenować, chodzić na siłownię minimum dwa razy w tygodniu lub biegać. W przeciwnym wypadku możemy zacząć tyć, te kalorie bowiem mają służyć jako budulec naszych powstających i rozwijających się mięśni, muszą być odpowiednio spalane. Dlatego, jeśli ćwiczysz wyłącznie okazyjnie i nie lubisz się zbytnio męczyć, catering dla sportowca może nie być dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. A szkoda, bo dieta, w której niemal niczego nie musisz sobie odmawiać, należy do rzadkości.

Czy to dla mnie?

Jeśli masz wątpliwości, czy dieta dla sportowca może się sprawdzić w Twoim wypadku, zasięgnij porady dietetyka lub lekarza internisty podczas badań okresowych. Dlaczego? Aby tak intensywna dieta nie zaszkodziła naszemu zdrowiu, warto sprawdzić, w jakiej kondycji jest nasz organizm, czy nie cierpimy na żadne zaburzenia układu pokarmowego (szczególnie nietolerancję laktozy) lub czy nie grożą nam kłopoty natury tarczycowej, hormonalnej. Zestaw podstawowych badań warto z resztą zrobić dla własnego dobra przed podjęciem jakiejkolwiek diety. Tak obfity sposób odżywiania będzie też wskazany dla niejadków i “chudzielców”, którym nigdy dotąd nie udało się uzyskać zdrowej, prawidłowej masy ciała.

Dieta sport Warszawa – Twoja opcja na dobre żywienie

Jeśli nic nie stoi Ci na przeszkodzie, aby rozpocząć przygodę z dietą dla sportowców, czas wybrać catering dietetyczny, który będzie Ci codziennie dostarczał pełnowartościowe i zdrowe posiłki. Warto tu wspomnieć, że więcej kalorii wcale nie oznacza, że dieta jest mniej zdrowa; jest po prostu inaczej skonstruowana. Niełatwo samemu przygotować tak dużo odpowiednio zbilansowanych posiłków – od tego właśnie mamy cateringi, które biorą na siebie cały ciężar gotowania dań i liczenia kalorii.
W Hit Diecie stawiamy na różnorodność i produkty, które będą wspierać Twoje ciało (a w szczególności mięśnie) podczas wytężonego wysiłku. Sprawdź naszą ofertę jeszcze dziś- nie pożałujesz.

Przykładowe menu

Nie lubię gotować. Zwyczajnie nie mam na to czasu. Stety-niestety zaczęłam trenować i zaczął się problem! Nie czułam się zbyt dobrze, brakowało mi energii. Trenuję kilka razy w tygodniu – czasem 2, czasem 3. Trenerka poleciła mi zainteresowanie się cateringiem dietetycznym dla sportowców. Nie myślałam o sobie jako o sportowcu, ale moje ciało potrzebowało zupełnie innych składników, żeby mieć siłę ćwiczyć. Minęły 3 miesiące a ja nie jestem sfrustrowana, że nie gotuję i ćwicząc czuję się świetnie.

Ania, 24 lata

Szukałam smacznej, różnorodnej diety, gdzie wszystko będzie mi pasowało. Przerabiałam już kilka innych w ciągu ostatnich miesięcy. Póki co z tą zostaję na dłużej! Posiłki są naprawdę konkretne i dobrze zbilansowane. Jest wszystko, co trzeba, a menu wygląda doskonale. Dieta sport – testujemy!

Monika, 28 lat

Dieta spełniła moje oczekiwania! Szukałem czegoś w Warszawie, co będzie smaczne, będzie miało wszystkie potrzebne składniki i będzie w dobrej cenie. Znalazłem. Stosuję miesiąc, do tego regularnie biegam, chodzę na basen i śpię 8h/dobę. Czekam na efekty!

Marek, 32 lata

Śniadanie:
Chudy ser biały muśnięty pesto z pieczonej papryki podany z pieczywem pełnoziarnistym

II śniadanie:
Dietetyczne ciasto ‘Zebra’

Obiad:
Wołowina po burgundzku podana z kaszą jaglaną i parowana fasolką szparagową

Podwieczorek:
Koktajl kokosowy z miętą

Kolacja:
Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, kurczakiem i warzywami

Śniadanie:
Pieczona szynka wieprzowa z pomidorkiem koktajlowym i pieczywem chrupkim

II śniadanie:
Serek wiejski z otrębami owsianymi, miodem oraz mixem zbóż

Obiad:
Pulpeciki drobiowe w sosie pomidorowym podane z puree z soczewicy i surówką z marchewki

Podwieczorek:
Siemianka z jabłkami

Kolacja:
Barszcz ukraiński z jajkiem

Śniadanie:
Pieczone placuszki twarogowe z sosem owocowym

II śniadanie:
Deser jogurtowy z awokado i natką pietruszki oraz dodatkiem płatków żytnich

Obiad:
Grillowany kurczak z kładzionymi kluseczkami orkiszowymi oraz mixem sałat z ogórkiem, pomidorem i ziołowym

Podwieczorek:
Marchewkowe muffinki z orzechami

Kolacja:
Zapiekanka brokułowa z pomidorami i indykiem

Śniadanie:
Roladki drobiowe z ziołowym serkiem kremowym podane z kwaszonym ogórkiem oraz pieczywem pumpernikiel

II śniadanie:
Miseczka owoców południowych

Obiad:
Cytrynowe risotto z piersią kurczaka, porami i rozmarynem podane ze świeżym kalafiorem w pełnoziarnistej panierce

Podwieczorek:
Maślanka truskawkowa z płatkami orkiszowymi

Kolacja:
Sałatka z suszonymi pomidorami, serem pleśniowym i pestkami słonecznika

Śniadanie:
Jajecznica ze szczypiorkiem i mini sałatką z kiełków i papryki oraz pieczywem chrupkim

II śniadanie:
Twarożek z suszonymi owocami i kwadracikami orkiszowo-owsianymi

Obiad:
Dorsz w sosie greckim posypany świeżą pietruszką podany z surówką z kapusty kiszone

Podwieczorek:
Puszysty deser brzoskwiniowy z mini biszkopcikiem

Kolacja:
Cieciorka z warzywami po indyjsku

Śniadanie:
Muesli z orzechami i mlekiem sojowym

II śniadanie:
Sałatka caprese

Obiad:
Gołąbki z ryżem i pieczarkami podane z parowanym romanesco kalafior

Podwieczorek:
Mus z ananasów, mango i jabłek monti mus z jabłek

Kolacja:
Delikatne leczo warzywne z kiełbaskami wieprzowymi

Śniadanie:
Szynka drobiowa podana z pastą brokułową, świeżym pomidorem I pieczywem pełnoziarnistym

II śniadanie:
Pudding śmietankowy z gorzką czekoladą

Obiad:
Pełnoziarniste tagliatelle z kurczakiem w sosie szpinakowym z gorgonzollą podane z grillowaną cukinią

Podwieczorek:
Pełnoziarniste tagliatelle z kurczakiem w sosie szpinakowym z gorgonzollą podane z grillowaną cukinią

Kolacja:
Delikatna zupa krem z pieczonych buraków

Szybki spadek wagi

Dania wysokobiałkowe

Warzywa i owoce

hitdieta

Nasze diety dowozimy w całej Warszawie i okolicy. Jedz zdrowo i smacznie z hit dietą!

DIETA NA TELEFON

Zamów swój zestaw już teraz!

+48 22 290 68 68