Dieta dla Sportowca

2500-3500 kcal

2500, 3000, 3500 kcal

Dieta Dla Sportowca

Co wyróżnia dietę?

 

Dietę sportową zalecamy dla osób ze zwiększoną aktywnością fizyczną.  Ponadto charakteryzuje się zwiększoną kalorycznością wszystkich posiłków.

Jest to dieta wysokobiałkowa, w której zwiększamy ilość produktów nabiałowych oraz mięsnych, co wpływa korzystnie na przyrost tkanki mięśniowej, przy czym nie rezygnujemy z węglowodanów, które pojawią się w postaci różnego rodzaju kasz, pieczywa, makaronów, ryżu czy płatków.

Oczywiście w diecie tej nie zapominamy o owocach i warzywach, gdyż sportowcy powinni dostarczać swojemu organizmowi witaminy i minerały.

Catering dietetyczny dla sportowców – kto powinien go rozważyć?

Każda dieta ma swoją specyfikę i służy odmiennym celom. Dieta dla sportowca kojarzy się nam z bardzo zdrowym sposobem żywienia, jednak czy naprawdę każdy może zacząć z niej korzystać? Sprawdźmy, bo odpowiedź okazuje się niejednoznaczna!

Dużo produktów, dużo kalorii

Mogłoby się wydawać, że dieta oparta na dużej liczbie (pomiędzy 2500 a 3500 kalorii), lecz dostarczanych organizmowi w sposób urozmaicony i zrównoważony będzie idealna niemal dla każdego; tak niestety nie jest. Spożywając taką ilość kcal, musimy się intensywnie ruszać – trenować, chodzić na siłownię minimum dwa razy w tygodniu lub biegać. W przeciwnym wypadku możemy zacząć tyć, te kalorie bowiem mają służyć jako budulec naszych powstających i rozwijających się mięśni, muszą być odpowiednio spalane. Dlatego, jeśli ćwiczysz wyłącznie okazyjnie i nie lubisz się zbytnio męczyć, catering dla sportowca może nie być dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. A szkoda, bo dieta, w której niemal niczego nie musisz sobie odmawiać, należy do rzadkości.

Czy to dla mnie?

Jeśli masz wątpliwości, czy dieta dla sportowca może się sprawdzić w Twoim wypadku, zasięgnij porady dietetyka lub lekarza internisty podczas badań okresowych. Dlaczego? Aby tak intensywna dieta nie zaszkodziła naszemu zdrowiu, warto sprawdzić, w jakiej kondycji jest nasz organizm, czy nie cierpimy na żadne zaburzenia układu pokarmowego (szczególnie nietolerancję laktozy) lub czy nie grożą nam kłopoty natury tarczycowej, hormonalnej. Zestaw podstawowych badań warto z resztą zrobić dla własnego dobra przed podjęciem jakiejkolwiek diety. Tak obfity sposób odżywiania będzie też wskazany dla niejadków i “chudzielców”, którym nigdy dotąd nie udało się uzyskać zdrowej, prawidłowej masy ciała.

Dieta sport Warszawa – Twoja opcja na dobre żywienie

Jeśli nic nie stoi Ci na przeszkodzie, aby rozpocząć przygodę z dietą dla sportowców, czas wybrać catering dietetyczny, który będzie Ci codziennie dostarczał pełnowartościowe i zdrowe posiłki. Warto tu wspomnieć, że więcej kalorii wcale nie oznacza, że dieta jest mniej zdrowa; jest po prostu inaczej skonstruowana. Niełatwo samemu przygotować tak dużo odpowiednio zbilansowanych posiłków – od tego właśnie mamy cateringi, które biorą na siebie cały ciężar gotowania dań i liczenia kalorii.
W Hit Diecie stawiamy na różnorodność i produkty, które będą wspierać Twoje ciało (a w szczególności mięśnie) podczas wytężonego wysiłku. Sprawdź naszą ofertę jeszcze dziś- nie pożałujesz.

Szybki spadek wagi

Dania wysokobiałkowe

Warzywa i owoce

hitdieta

Nasze diety dowozimy w całej Warszawie i okolicy. Jedz zdrowo i smacznie z hit dietą!

DIETA NA TELEFON

Zamów swój zestaw już teraz!

+48 22 290 68 68